Playlist 2

Cuma, Kasım 06, 2015

Kimsesiz Şiir

Belime saplandı kaldı bir ağrı
Kalbimi sökecek meret yerinden sanki
Üstelik son sigaram paketteki
Küllük yine çok uzakta
Başucumda bir çöp kutusu var 
Ona vuruyorum,yere düşüyor külleri
Yalnızım üstelik öyle kuş,kedi,balık yok odamda
Almaya niyetlenmiştim bir ara
Bir türlü denkleştiremedim cebimle vicdanımı
Sokaktaki çocuklar mesela 
Açlar ben yanlarından geçtikten sonra hala
Bir şişe suyun parası var cebimde
O da helaya gitmeme yeter anca.

Öldürecek beni bu kalabalık
Biliyorum gözlerimin ortasından vuracaklar
Yağmur bastıracak sonra tüm şehre
Henüz güneşi dikmişken tepeye
Sadece ihtiyarlayınca alışılır bu havalara
Suyun,yemeğin bitince ya da 
Çok alkol dolaşıyorsa kanında mesela
Gökyüzüne bakarsın yerinde mi diye
Hiç bakmadıysan,bulutlara 
Nadiren de yıldızlara ayıp
Bu kadar aklıma düşmüşken
Suretini her yere çizen ressamlara
Sesini taşıyan rüzgarlara ayıp.

Hafiflemişken ağrı bari uyuyayım
Çok az şey kaldı uyurken hatırıma düşen
Bir resim var yatağın başucunda bir saatte tozlandı
Çerçevesi eskidi tahtadan parlak cilalıydı
Ne güzel şey görmek hala gece çökmüşken bile
Ah görebilseydin keşke nasıl kıvrandığını yatakta
Bir kısa boğazın ve ağzın boşluksuz
Yansıması pütürlü gölgeleri duvarlarda
Uykusuz dolanmaların çarşaflar boyu
Çok düşünmeyeyim bari hafiflemişken ağrı
Bastırır gene göğsüme üstelik oda havasızken
İyi geceleri olmalı insanın,çok öte gündüzden.



                                                                                                      Rüzgardanadam
                                                                                                      İstanbul,11,2015







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder