Playlist 2

Cumartesi, Kasım 15, 2014

Şimdi Gelenler

Çok şey birikti diyemem.Son zamanlarda öyle elim vakalar gelmedi başıma.De ekinin yazılışını öğrendim ama bence çok gereksiz.Dahi anlamında da olsa dahil edemiyorsanız dahil olanların yanına kendinizi ayrı yazmaya da gerek yok.Ya da gerek var.Ne önemi var.Yükselen duman biliyorum kaybolmuyor.Odanın lambasına ulaştıktan sonra sanki barışır ya da buluşur gibi onunla yeniden birleşiyor belki de geldiği yere gidiyordur.Pencere kapalı.Dışarı da duman zaten.Gözkapaklarım ağırlaşsın diye bekliyorum.Birşeyler okuyunca benim de herkes gibi uykum geliyor artık.Başlarda buna üzülmüştüm ama şimdi öyle güzel kullanıyorum ki bu özelliğimi artık uykumu zihnim değil kelimeler yönetiyor.Uyanırken biraz problem çıkıyor sadece.Ayıldığımı hissetmeden yaşamaya başlıyorum.Yarım bıraktığım kitaba devam eder gibi.Kitap bitmiyor.Uykum geliyor.Kanlanan gözlerim betimlenen her ovayı,denizi,çölü ya da insanları öylesine anlamsızca takip ediyor ama bunların hiçbiri sizi ilgilendirmez.İmla kurallarını doğru yaptığım sürece hiçbiri umrunuz da olamamalı.Belki ki ekinden bahsederken önünde bir çizgi olmalıydı ama konuşan herkese verilen o konuşma çizgisi benim repliklerimde yokken bunu hak etmediğini düşünüyorum cümlelerimin.Yani sözlerim bu kadar metnin içine gömülmüşken dedi ile bitmeyen her cümleme bir konuşma çizgisi gereksiz,çoğu zaman benim konuştuğumu bile anlamıyorken hayali muhattaplarım.

Ard arda değişmeyen fikirler ve yalnızlıklar yerini heyecansız benzeyişlere bırakıyor.Ben de artık bir zaman sonra değişenlerdenim.Şaşırıyorum mesala birkaç yıl önce düşündüklerime.Hiç gelmemişti başıma açıkçası biraz şaşkınım.Küçümsemek kendini önceki yaşamlarında şu anı da kaybederek yaşamak değil mi.Gene soru işaretini unuttum ama geriye dönmek mümkün değil birşeyi soramadığınız anda.Neden diyememek soru soramamak değildir.Belki nezakettir ama onunda mevsimi değil be kardeşim.Yağmur yağdığında daha nazik oluyorum.Adam akıllı da bir sulanma olmadığına göre göklerin gözlerinde,ben artık nazik felan değilim.Diyorum ya değiştim.Huyum suyum felan,vazgeçtim huylu diyenlerin gördüğü huylarımdan.Bu arada yemeğin yanında verilen o küçük mezeler var ya bence küçük ve çabuk bittikleri için yemekten daha lezzetliler.Bazılarımız yemekleri daha güzel göstermek için dünyaya gelse de lezzetli de mi olamazlar canım.Olurlar tabi.Müsade edin de bunla övünsünler.Temiz olmaları zaten umrunuz da değil.Bırakın bari sevinsinler.

                                                                                                
                                                                                         Rüzgardanadam//Kasım 2014
                                                                                                       Denemeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder