Playlist 2

Cumartesi, Temmuz 26, 2014

Kurtuluşu Yeşilin

Yeniden hissetmek midesini renklerin
Bulantısına kapılmak çocuklarının,tonlarının
Kurtarmak için herşey yeşili,biliyorum.

Kat kat pişmanlık,rezillik bazen askılarda
Dolaplarda,adına oturma denilen odalarda
Yerler aslında çok kirli
Bakın bütün betonlar parlıyor ama
Tepedeki aydınlık güneşten değil
Zaman dahi giremiyor kapıdan izin almadıkça
Devretmiyor güneş geceye yükünü
Adımların ucu kapalı,
Tozlanmış ayakkabılar,renkleri yeşil
Hak etmiyor uzaklaşmayı tren rayları
Sabretmeyi doğuran acı değil,
Kurtarmaktır.
Kurtarmak için herşey yeşili biliyorum

Adımı sorsan ismimi söylerim,insan
Vursan suratıma acısı yayılır gözlerimde
Ağlamak için değil,
Maksat acı dışarı çıksın 
Maksat bir maksadımız olsun
Kolumuzu sarsın bileklerimiz
Korkmadım,korkuyorum
Yapamayadabirim ama
Kurtarmak için herşey yeşili,biliyorum

                                                                                                  Rüzgardanadam//Temmuz 2014
                                                                                                                  İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder