Playlist 2

Cumartesi, Haziran 28, 2014

Yazmam Gereken Bir Yazı

Daha önce kimsede olmadığına emin olduğum acılar vardı.Öyle derin acılar ki annesini kaybetmiş altı yaşındaki bir çocuğun,çirkince bir gençliğin ardından ölümcül bir hastalık geçiren bir adamın son saatlerinde yaşadığı acıdan daha derindi.Acım ve ben o kadar ukelaydık ki.Kimse acımıza eşlik etmiyor zaten biz de bunu istemiyorduk.Ne tuhaf ki şimdi aradan üç sene geçti.O deniz kıysında üç dost beraberce oturup savaşamayacağımız düşmanlara pişkinlikle sırıtalı üç sene geçti.Ayağımızın altında yengeçler olduğunu bilmiyorduk.Sandalyelerimizin kırılmak üzere olduğunu bilmiyorduk.Kumlara batmak üzere olduğumuzu ve denizin yükseldiğini bizlere doğru bilmiyorduk.Kalplerimizde sakladığımız gücümüzü gülümsemelerimize yansıtalı üç yıl oldu ama,bu pasaj sadece hatırlardan kopamayan bir adamın sözleri olacak.

Sahip olduklarım değişse de pek çok şey aynı kaldı.Nedense sabahları hep gergin kalkıyor bir gece önce ne düşündüysem hepsini unutyorum.Belki de hafızamla ilgili sorunlarım var.Ama her akşam vakti geldiğinde hafızam aynı anlara yaşatıyor bana.Dostlarım,eskisi gibi olmayacak ama bir kaç sözüm var.Çok eskiden de yazdıklarımı hayali okuyucularıma ithaf eder gene onların verdiği hayalden ödülleri odamdaki tozlu masadan kaldırır herkese teşekkür ederdim.Şimdi de hiç okumayacağınız bu sözler öyle ithaf ediliyor size.Gecenin karanlığına açılan kapıları aydınlattığımız kırık araba farlarında,hep açık bıraktığımız sineklikte-bu arada kaldığım süre boyunca bir tane sinek görmemiştim-ve hepimizi o müthiş kumsala aynı anda çeken uykusuzluğumuza teşekkür ederim.İşte sıra geliyor bahsettiğim acılara.Kirli yüzlerimizi daha da kirli yapan şey eğer benim ellerim olmuşsa,ak kıyılardan benim siyah gemilerimle gelmişseniz huzursuzluk dalgalarına şimdi ya da o günlerde,olmaması gereken herşeyi yapmış ve olması gerekenleri bir kenara koymuşsam,zamanın bize yetişemeyeciğini sanırken yaşlanan çocukluğumuzu unuttuysam,kalplerden gelen duyguları kalplerden gelmiyor sandıysam ve son olarak dağıttıysam adına çok haklı olarak kardeşlik denen şeyi affedin beni ya da etmeyin değişen birşey olmayacak.

Bu pasaj sadece sizeydi eski dostlarım,çok geç olsa da.

 
                                                                                                     Rüzgardanadam//Haziran 2014
                                                                                                               Mersin-İstanbul
                                                                                                          --İlk ve Son Yazılar--

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder